Skip to main content

GOT HACKED?


Assalamualaikum.. 

Hello everybody.. Its been few years since I last updated on this blog. I thought it was being hacked. Tried so hard to sign in my e-diary, unfortunately, I can't. And now, tak tahu apa yang membuat hati ingin mencuba sign in semula blog ini. And yeah! 


Success!!! 

Sepanjang berapa tahun aku tak update ini blog, sangat berhabuk and perlu dikemaskini. This is just a quick update. Later kita post lagi hokkay! Terlalu banyak benda yang tertinggal untuk diceritakan. Suka duka pahit manis. Oh.. Takpe takpe. See you guys later. Excited sangat!!!! 


xoxo,

Comments

Popular posts from this blog

Next Semester Killer Subject.

TRENGKAS and SHORTHAND.  whoah! this is really killer subject for next sem. we have to struggle for survive in this subject. phewwh. ==' Diploma Sains Kesetiausahaan, ramai kata, "alaah, keje dok office je" "bukan susah pun.." "make-up je lebih.." "overnya!" oh,, wahai sahabat2, memang nampak senang dan mudah, hakikatnya course ini lah paling susah agaknya.  dengar cerita kalau satu kelas tu, sekurangkurangnya 3 orang je lulus n grad. *kat tempat akulah* okay, back to the point, trengkas and shorthand ni memang aku tengok pun seriously nak menangis. perghh. aku takot. aku rasa microeconomics lagi senang lah. *err, memang pun!* korang nak tengok macam mana rupa shorthand ni? kejap.  naaaaaahh.. terkejut tak? *terkejut lah* ;D macam mana ni? seriuuus ketakotan. ;( tapi takpe, aku akan kuat semangat untuk menjadi seorang setiausaha berjaya! yeah! ;DD *gelinya ayat aku!*   Usaha Tangga Kejayaan, Malas Tangga Kejatuhan.   

aku tak perlu kawan macam kau

Based on my fb status, kat sini aku nak sambung,, aku rasa aku tak perlu ada kawan macam kau, kalau kau hanya kawan dengan aku masa aku SENANG dan hanya KETAWA bersama aku. tapi, bila SUSAH dan aku MENANGIS, mana kau hilang ? Sudahlah jadi KAWAN yang TAK GUNA . aku tak ingin ada kawan mcm kau lagi. Terima kasih lah sebab masa aku senang kau ada, tapi , bila susah kau takde.  Kau bukan KAWAN , tapi LAWAN . Memang aku tinggalkan kawan macam tu.  Aku rasa kau dah boleh pergi bersenang dan berketawa bersama orang yang tak ada perasaan macam kau jugak.  Bila sedih dan susah, masing masing boleh diam menyorok dalam HUTAN . Kawan lah korang dengan BERUK dan TAPIR . Assalamualaikum

TWITTER. *i miss my child world.

Assalamualaikum readers. Hellooo.  ohh, long time no posting yaa. almaklumlah pulang ke kampung.. oh oh, i am sooo excited bcoz just created twitter account. LOL. *hello cik dodol, sangat ketinggalan lah anda ni* haha, yeah, memang cik dodol ketinggalan. so, ade i kesah? orang duk men tweet tweet, cik dodol pon nak mencuba lahh. nak tengok apa keistimewaan tweet nie. xP dolu kecik2 main tweet tweet bila kita main kejar kejar, ade lah dok cakap tweet tweet! naah, ni lah permainan or cara bersosial zaman sekarang. bukan main macam cik dodol kecik kecik dulu, nak bermain or berkawan dengan cara ramairamai main teng teng , masak masak , batu seremban , congkak , baling selipar , panjat pokok , pondok pondok , n much moree. *oh, rindukan zaman kanak kanak* sob sob, ah sudah lah cik dodol, hentikan drama air mata ini. x) yee, kalau nak dibandingkan zaman dulu dengan zaman sekarang, memang banyak berubah. kanakkanak sekarang lebih celik IT , jarang dah diorang petangpetang main mcm